It Takes Two To Make a Thing Go Right

Skolan gick bra och jag va godkänd på matteprovet!
"-BARA godkänd!" som mamma sa... tack mamma, verkligen!
Haha aja i vilket fall som helst var det jävligt skönt att vara godkänd så mamma kan bara dra.
Efter skolan skulle jag möta upp alve...
Danni: "Vart är alve då?"
Jag: "Han va hemma idag"
Danni:"Varför?"
Jag: "Han hade ont i huvudet.. typ. Men han mår bättre nu så han kommer snart. Han har ätit a.."
Hanna: "....ALVEDON"
Alla tre dör... hehe alve-don. Äh ni fattar
Aa så jag och danni gick runt med alwieeee en stund och hamnade på BK. Sedan åkte jag till ishallen för ett möte om jobbet och efter det direkt till träningen, waaaah vilken dag!
HAHAHA told you so
Nu ska jag chilla på´re och sedan sova!
Puss&Godnatt
// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0