vi misstänker att det rör sig om en seriesjälvmördare

Jag är riktigt stolt över mig själv måste jag säga. Jag fick börjat på bokredovisningen, gjort lite fysik, spanska och matte. Dessutom har jag städat mitt rum och klockan är ju inte ens tre! Shiiiiit det går bra nu på riktigt ju :)))
HAHA gissa vem som chattar med mig nu. Nils!!! Nytt offer, tjena frillan!
Snart ska jag ta mig en dusch och sedan måste jag till jobbet. Fick också veta att jag inte ska stå själv i cafét idag utan med en hockeyförälder... känner lite att, nej. Aja inte så mycket att göra åt det. Tagga hockeycafét med bästa hockeyförälder!!!!! FML
Jesper ska iallafall spela match samtidigt så jag kanske kan titta på den lite :)))
Ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0