I can see it in your eyes, deep inside you wanna cry

Dagen har egentligen bara varit fylld med massa ångest får matteprovet imorgon, usch och fyyyyy! Annars var det bra.
Trädet aka skolsköterskan är sjukt stolt över sin lilla tavla hon har fått. Så nu skriver hon vart hon är HELA tiden -.-





Nu har jag iallafall varit och tränat med Linnea. Passet var inte bra, inte ens nästan lite bra. Eller jo, på slutet kom min favvolåt så då var passet grymt helt plötsligt men over all sööööög det verkligen.
Hon hade med Hollywood Hills, ni vet den där låten, TRE gånger fast i olika versioner hahaha såååå roligt. Den låten är ju inte alls bra hahaha

Jag stäckte mig ordentligt i röven också, haha det gör så sjuuuuukt ont. Kommer inte kunna gå imorgon. fuck

Nu ska jag se om vi har någon glass hemma och så ska jag titta på friends, tagga prov imorgon dåååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0