maxar plugget

Efter skolan igår var jag och Linnea och tränade. Sedan träffade jag gamla tjejerna och hade girlsnight, sååå mysigt!
Idag hade jag tänkt plugga lite matte eftersom vi har prov i veckan men jag körde fast och det slutade med att jag gjorde medicinläxan och fysiken, liiite bra ändå men det va ju matten jag skulle göra... jajajaja
Nu måste jag typ börja göra iordning mig, Amanda ska ha 18års grejs ikväll och hon behöver lite hjälp med att fixa allt och sånt så superfrillan for the rescue, yeeeeeah
Fick btw precis redan på att våran svensklärare hassebrasse har sagt upp sig... antar att vi slipper våran hatredovisning på måndag då haha. Nej men det är faktiskt lite synd att han slutar, jag gillar Hans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0