redigt nice

Haha blir så trött på mig själv. Mina sista typ fem inlägg har handlat om att jag ska börja blogga, gör jag det... nej.
Så därför tänker jag inte låta detta inlägget handla om att jag ska börja blogga utan detta är bara ett inlägg.

Igår blev det en ganska spontan bio med hanna, danni och becka. Filmen va grym och vi hade det bara allmänt jättebra!
Påvägen hem insåg jag och danni hur läskiga människor det finns. Usch fy och blääää

Fick snackat lite med rob the bob också, så det va braaaa!

Var på en promenad imorse för att en viss person väckte mig föööör tidigt. Nu har jag städat mitt rum och känner mig väldigt awesome! Om ett par timmar ska jag in till staden och träffa fanny som sover här inatt, wehoooo!

LOVE 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0